Friday 10 March 2023

Duit Raya Awal Dari Shaklee

Mesti seronokkan bila tibanya syawal ada yang bagi kita duit raya ? Pejam celik tak lama lagi seluruh umat islam di dunia akan menyambut bulan Ramadhan (bulan mac). Bulan mac ni jugak para ibuayah membuat 2 persiapan serentak iaitu persiapan sekolah bagi tahun 2023 dan menyambut bulan puasa 2023 kemudian nak kena kumpul balik duit untuk buat persiapan hari raya aidilfitri.

Dekat sini A’tiqah nak ajak semua pembaca untuk kita buat duit raya dan mendapat duit raya awal dari Shaklee.

Macam mana boleh dapat bonus Shaklee ?

Kalau korang nak tahu setiap yang berdaftar menjadi ahli Shaklee kemudian dia beli product atau dia membuat jualan dan mencapai jumlah tertentu yang telah ditetapkan oleh Shaklee akan terus mendapat duit bonus.

Bagi mereka yang betul-betul focus nak buat bisnes bersama Shaklee kena la rajin membuat sales ataupun jualan setiap hari. Bila lagi banyak jualan yang dia buat maka lebih besar peluang untuk mendapatkan bonus yang besar daripada Shaklee.

Nak daftar untuk menjadi ahli Shaklee tak perlukan modal yang besar mahupun dalam jumlah yang besar. Hanya bermodal RM35 sahaja ataupun percuma keahlian (dengan syarat membuat pembelian dengan jumlah ditetapkan). Mudah kan untuk jadi ahli Shaklee ? Mana la tahu dapat buat duit raya awal dengan Shaklee tahun ni.

Daftar Ahli Shaklee

Siapa yang layak untuk buat duit raya shaklee ?

Tiada peringkat usia bagi melayakkan seseorang itu menjadi ahli Shaklee cukup dengan membuat pembelian kemudian sudah layak untuk dapat duit raya awal Shaklee seperti contoh :

  • Suri rumah sepenuh masa yang nak jana income
  • Anak muda yang nak buat bisnes
  • Pelajar yang nak tambah duit poket
  • Pekerja yang nak tambah income yang lebih besar
Jadilah CEO untuk diri sendiri

Berapa banyak bonus yang boleh buat bersama shaklee ?

Kalau nak tahu kan kenapa A’tiqah pilih bisnes Shaklee salah satu sebab adalah bisnes Shaklee unlimited ! seronok kan bila dapat buat income yang tiada ada had berapa untuk sebulan.

Maksudnya Shaklee tak ada tetapkan limit sale untuk seseorang dan jumlah bonus mestilah la ikut usaha,kerajian seseorang itu.

Ada juga ahli yang tak buat pun bisnes Shaklee hanya makan sendiri tapi bila dia membuat pembelian dan mencapai jumlah bonus, Shaklee tetap membayar kepada penerima tersebut walaupun dia hanya beli dan makan untuk diri sendiri. Best kan bila kita daftar ahli dengan Shaklee ?

Jadikan diri anda sebahagian jutawan yang berjaya

Kenapa nak duit raya awal dari Shaklee ?

Berbalik dengan ayat diatas tadi. Bila kita nak buat persiapan mestilah kena keluarkan habis duit kan ? Sekarang dah nak masuk persaiapan perskolah dan bualn puasa lepas tu tak lama lagi dah nak buat persiapan untuk hari raya pula. Orang kata bila sampai giliran untuk membuat persiapan raya ni lebih banyak duit nak kena keluar betul ke ? 

Macam biasa la setiap tahun geng mak-mak mesti nak tukar macam-macam sampai pening kepala suami mereka seperti contoh :

  • Beri kepada ibuayah dengan duir raya yang lebih banyak
  • Deco rumah supaya nampak lebih meriah dan teratur
  • Beli kuih raya mahupun beli bahan-bahan membuat kuih raya
  • Tukar balang kuih raya setiap tahun
  • Tukar langsir, sofa yang baru supaya nampak lebih exclusive
  • Sediakan duit raya yang lebih besar jumlah buat sanak saudara
  • Beli supplement harian untuk seisi keluarga setiap bulan
Example decoration semperna hari raya aidilfitri

Dan yang paling penting bagi umat islam adalah membayar zakat seperti tahun-tahun sebelum ni. Mana la tahu kan kita dapat bayar zakat dengan jumlah yang lebih besar tahun ni. Selain list diatas sebenarnya banyak lagi salah satu dapat selesaikan segala hutang ataupun amanah yang ada pada kita.

Jadi nampakkan betapa besarnya keperluan pada hari raya ? Hanya dengan berbisnes sedikit sebanyak dapat membantu kita untuk top up barang semperna hari raya. Kita boleh dapat duit raya awal kalau kita bertindak dari sekarang. Jangan tunggu lama-lama nanti melepas pulak peluang keemasan ni.

Siapa buat dia dapat, siapa rajin dia jugak boleh tambah income bulanan dengan Shaklee sahaja. A’tiqah nak ajak semua yang baca entry kali ni untuk kita sama-sama join Dapat Duit Raya Awal Dari Shaklee. Boleh klik nombor 011-20769448 untuk daftar ahli dan sertai duir raya awal Shaklee.

Dan anda juga boleh membaca dengan lebih lagi artikel tentang duit raya awal dari shaklee daripada salah satu kenalan yang sertai juga Projek Duit Raya Awal Dari Shaklee .

Terima kasih sudi baca sampai habis

Untuk video yang lebih menarik tentang shaklee dan kelas bersama saintis dan doktor perubatan boleh klik link dibawah ini :

A'tiqah Nuha
- Pengedar Shaklee Melaka
- Dibimbing oleh saintis dan doktor perubatan




No comments:

Post a Comment