Monday 13 March 2023

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Hello New You


Pejam celik pejam celik tak lama dah nak berpuasa. Rasanya tak sampai seminggu lagi kita semua nak menyambut ketibaan bulan Ramadhan. Bila tiba bulan Ramadhan maka akan tibanya pula bulan syawal iaitu hari raya aidilfitri. Bila sebut pasal raya ha mestilah ramai yang pasang azam atau niat nak kurus sebelum raya kan ? Kali ni A’tiqah nak kongsikan set kurus shaklee yang paling terbaik bagi siapa yang nak kurus sebelum raya.

Macam tahun yang sebelum ni a’tiqah ada juga pasang niat nak kurus tapi hehehe tak berhasil ya teman-teman. Jangan risau inshallah tahun ni menjadi. Sebelum masuk bulan mac lagi a’tiqah dah join satu program Amazing Fat To Fit dan memang berkesan dengan a’tiqah. Dalam masa 2 minggu a’tiqah Berjaya turunkan berat sebanyak 1.6kg tanpa a’tiqah sedar pun. Siapa kata hari-hari makan nasi tak boleh kurus ?


 Sebenarnya a’tiqah sendiri lebih focus untuk bantu orang lain untuk dapatkan berat yang sihat secara menyeluruh. Jangan risau kalau tak ada orang nak support bila kita nak kurus sebelum raya sebab a’tiqah pun alami benda yang sama.


Bukan sekadar nak kurus tapi nak ubah kualiti kesihatan

Sebab itulah dalam ftf ni a’tiqah dapat sokongan daripada coach yang sangat hebat dan dapat juga sokongan nutrisi seperti yang ada dalam set kurus Shaklee sangat penting untul pastikan badan kita dapat apa yang diperlukan.

‘Saya nak kurus tapi saya taknak nampak lesu’

‘Saya nak turunkan berat tapi saya taknak buat banyak senaman nanti otot kejang’

Jadi dalam set kurus Shaklee ni memang sesuai sangat bagi siapa yang nak kurus sebelum raya. Untuk supplement Shaklee ada beberapa pilihan yang terbaik.

Set kurus Shaklee adalah item yang betul sesuai untuk turunkan berat badan tapi ianya bukan la semata-mata turunkan berat tapi secara keseluruhan seperti :

  • Menguruskan dan mengekalkan berat badan dengan cara yang lebih sihat

  • Menambah baik sistem pencernaan

  • Membentuk tubuh badan yang lebih menawan

  • Mengembalikan keyakinan dalam diri seseorang

Apa yang terdapat dalam set kurus Shaklee ?

Dalam set kurus Shaklee atau lebih dikenali sebagai set hello new you anda akan mendapat Omega guard, lecithin, herblax dan cinch shake coklat. Sudah semestinya setiap item yang ada dalam set kurus Shaklee adalah berbeza fungsi. Jom a’tiqah terangkan setiap fungsi.


Set Hello New You

Lecithin :

  • Ia membantu mempercepatkan proses pemecahan lemak dan meningkatkan metabolisma badan juga. Yang bagusnya lecithin juga mencegah pengumpulan lemak pada dinding jantung, arteri (salur darah) dan otak dengan memecahkan lemak yang terkumpul.


Omega Guard :

  • Untuk orang dewasa omega guard bagus untuk membantu bagi siapa yang sedang diet atau turunkan berat badan sebab omega 3 berfungsi meningkatkan hormone leptine yang mengawal selera makan. Leptin jugak dapat meningkatkan kadar metabolism badan dan pembakaran lemak jadi lebih cepat.


Herblax :

  • Campuran proprietary herblax termasuk daun senna yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semula jadi. Merangsang pergerakan usu untuk melancarkan proses perkumuhan semula jadi tubuh.

Cinch Shake :
  • Cinch tinggi dengan protein bagus yang focus dalam menurunkan berat badan. Protien cinch mempunyai kandungan nutrisi yang lebih padat, ada serat, ada semua multivitamin sebab itu juga boleh dijadikan sebagai meal replacement.


Testimoni set kurus shaklee ?

Haa mestilah la korang nak tengok testimoni daripada set kurus shaklee kan ? jom kita tengok yang dah berjaya turunkan berat.



Mestilah semua nak turunkan berat badan sebelum menjelang hari raya. Tak banyak pun tak apa sekurangnya kita berjaya turunkan sampai dapat berat yang kita inginkan daripada dulu lagi.

Setiap orang ada impian untuk turunkan berat badan tipu lah kalau tak ada kan. Salah satu sebab kita nak turunkan berat adalah untuk kesihatan diri kita juga. Anda juga boleh baca lebih lagi artikel tentang kurus sebelum raya ni salah seorang rakan a'tiqah yang berjaya turunkan berat badan dengan shaklee 

Sekarang a’tiqah buka untuk semua pembaca yang  nak kurus sebelum raya. Siapa nak ? Jom dapatkan set kurus shaklee sebelum raya boleh hubungi a’tiqah sekarang dan anda automatik layak untuk join Amazing Fat To Fit

Jangan lepaskan peluang keemasan yang ada sekarang. Kalau a’tiqah boleh turunkan berat dalam masa 2 minggu kenapa anda tak boleh. Jangan risau a’tiqah akan guide sampai anda dapatkan berat badan yang anda idamankan.

A’tiqah jugak aktif dekat media social seperti link di bawah :

Terima kasih sudi baca entry kali ni sehingga habis. Semoga Allah murahkan rezeki setiap pembaca blog a'tiqah. Aamiin Ya Mujib.

A'tiqah Nuha
- Pengedar Shaklee Melaka
- Dibimbing oleh saintis dan doktor perubatan

#shakleethrive23
#shakleetriumph23
#blogmegashaklee









 

No comments:

Post a Comment