Monday 6 February 2023

Best Ke Nak Ubah Hidup 2023 ?

Best giler ! Serious tak tipu semorang. Mula2 aku ingatkan macam seminar biasa aje tapi RichWorks buat yang sangat luar biasa ! Itu la orang kata lain kali jangan judge tanpa usul periksa .

Dah la aku pergi sorang diri lepas tu kau tu pulak jenis yang introvert, kau rasa kau boleh ke berdepan dengan puluhan ribu umat ? Nak taknak kena la teruskan kehidupan ceehhwahh kemain ayat tapi demi ilmu aku sanggup hadir ke NUH 2023 . Aku bertolak dari Melaka pukul 4.30 pagi sampai Setia Alam dalam pukul 6.50 pagi macam tu la. Lepas tu aku terus pergi daftar (sebelum keluar kereta dah rasa cemas sebab ramai sangat manusia). Masa aku daftar tu kena pakai gelang tiket (ala yang macam pergi masuk waterpark tu). Masa tengah beratur sementara tunggu pintu dewan bukak, masa ni boleh pulak aku pergi pandang orang sekeliling haa amik kau cepat2 aku selawat أللهم صل على سيدنا محمد sebab aku dah cemas sangat dengan orang pandang aku balik masa ni. Soalan, pelik sangat ke tengok orang introvert ni ?

Tak lama lepas tu pintu dewan pun bukak. Haa masa ni aku pelik dalam hati aku cakap 'apahal semua berlari ni kan banyak kerusi' haa gitu and cuba teka apa jadi ? AKU PUN FOLLOW DORANG BERLARI HAHAHA ! Yela dah kau first time lepas tu blur katak tak tahu nak buat apa, ikut aje la orang depan kau 😂 Bila MC nak keluar team media play lagu lepas tu semua peserta pun bangun and terus diri atas kerusi. Aku pun macam 'ehhh' macam biasa la aku pun join lagi sekali 😂 Memang kerja aku ni follow orang aje ke ? 

Okay la lepas dah diri atas kerusi tu kau horeyy horeyy bagai apa semua tiba la masa untuk Dato Wira Dr Azizan Osman take over untuk bagi ilmu pada semua peserta. Bila dah mula talk tiba2 Datuk Azizan suruh semua pejam and bayangkan apa yang dia tengah cakap. Pejam mata tu jangan kau tidur pulak, kau bayangkan apa ada kau hadapi selama ni & kenapa kau ada dekat NUH 2023 ? Haa apa lagi tiba la mood sedih. Bila dah mood sedih memang semua peserta menangis la tak kira lelaki atau perempuan, ada yang menjerit sekuat hati sebab dekat situ tak ada siapa marah bila kau jerit sekuat yang mampu tpi jangan la sampai hilang anak tekak sudah. Nak pendekkan cerita tamat lah sesi 1 dan sesi 2.

Sesi ke 3 belah mana pulak sesi bersama para2 peserta yang dah buat berjuta2 sale ! Pehh dorang ni memang kaw kaw ubah kehidupan dorang semua. Sesi 3 jangkaan habis pukul 11.00 malam tpi terlajak sikit sampai pukul 11.30 kalau tak silap. Maka dah selesai la Hari Pertama bersama NUH 2023 .

Sampai sini jaaa dulu nanti kita sambung part 2 pulak . Love youuu 😘

No comments:

Post a Comment

Kenapa Shaklee Supplements Terbaik Di Malaysia

  Korang tahu tak sebenarnya Shaklee telah dinobatkan sebagai Malaysia’s Trusted Brand Award pada tahun 2022 ataupun lebih dikenali sebagai ...